![podr_obc_prv_2015_03 podr_obc_prv_2015_03](http://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/podroc_obc_prvak_2015/podr_obc_prv_2015_03.jpg)
![trad_slo_zajtrk_pika_nog_2015_02 trad_slo_zajtrk_pika_nog_2015_02](http://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/tradicionalni_slovenski_zajtrk_pika_2015/trad_slo_zajtrk_pika_nog_2015_02.jpg)
![soncki_december_2015_13 soncki_december_2015_13](http://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/soncki_december_2015/soncki_december_2015_13.jpg)
![odbojka_obcinsko_nov_2016_06 odbojka_obcinsko_nov_2016_06](http://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/odbojka_obcinsko_nov_2016/odbojka_obcinsko_nov_2016_06.jpg)
![kros_obcinsko_22_3_2017_06 kros_obcinsko_22_3_2017_06](http://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/kros_obcinsko_2017/kros_obcinsko_22_3_2017_06.jpg)
![nerezine_4r_2017_dan4_02 nerezine_4r_2017_dan4_02](http://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/nerezine_4r_2017_dan4/nerezine_4r_2017_dan4_02.jpg)
![zeleni_nahrbtnik_vrtec_2017_08 zeleni_nahrbtnik_vrtec_2017_08](http://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/zeleni_nahrbtnik_vrtec_2017/zeleni_nahrbtnik_vrtec_2017_08.jpg)
![obcinski_kros_2017_07 obcinski_kros_2017_07](http://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/obcinski_kros_2017/obcinski_kros_2017_07.jpg)
![Knjiznica_in_muzej_VP_okt_2022_01 Knjiznica_in_muzej_VP_okt_2022_01](http://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/knjiznica_in_muzej_vp_okt_2022/Knjiznica_in_muzej_VP_okt_2022_01.jpg)
![SVN_1R_1dan_maj_2023_04 SVN_1R_1dan_maj_2023_04](http://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/svn_1r_1dan_maj_2023/SVN_1R_1dan_maj_2023_04.jpg)
Kot smo že zapisali, je naše delovanje v okviru programa Etika in vrednote organizirano tako, da v določenem obdobju več pozornosti namenimo določeni vrednotni domeni. Seveda to ne pomeni, da izven tega vrednote zanemarimo. Tako smo se do konca aprila v večji meri ukvarjali z vrednotami s področja Znanje in modrost, ki je vključevalo vrednote: resnica, miselna odprtost, razumnost, perspektiva, odgovornost, ljubezen do učenja in znanja in zmernost.
Svoje aktivnosti so učenci predstavljali na oglasnih deskah, strokovne delavce pa smo pozvali, da so zapisali, kaj so z učenci izvajali. Tako se je izkazalo, da so:
– na razrednih urah, znotraj pouka in pri drugih dejavnostih namenili več pogovora na temo znanje, kako do njega, kje se učimo, učenje za poklic, učenje od starejših … Spodbujali so ozaveščenost glede lastnega znanja in modrosti ter prepoznavanje tega pri drugih;
– brali so zgodbice in knjige na to temo in se potem o tem pogovarjali, dramatizirali, ustvarjali;
– ogledali so si film na to temo in se po ogledu pogovorili;
– opisali osebe iz domačega kraja in svetovno znane osebnosti, ki jih je odlikovalo predvsem znanje, naredili plakate;
– v knjižnici je bilo posebej izpostavljeno izbrano gradivo na to temo;
– pridobivali so nova znanja in izkušnje (naredili hotel za žužke, gradili stolp iz časopisnega papirja, reševali problemske naloge);
– naredili videoposnetek – kako se učiti (O učenju);
– naredili razredno raziskavo o šolskem uspehu razreda