SOUSTVARJANJE VKLJUČUJOČE ŠOLSKE KLIME

NAMEN

Omogočiti dobre, predvsem pa podporne medsebojne odnose med šolskimi strokovnimi delavkami in delavci ter učenci in učenkami ter prispevati k oblikovanju šole kot vključujoče skupnosti, ki temelji na zaupanju, sodelovanju in spoštovanju.

GLOBALNI CILJI

  • Krepitev občutka povezanosti, vključenosti, sprejetosti in skupinske podpore med šolskimi strokovnimi delavci in delavkami ter učenci in učenkami.
  • Grajenje pozitivnih in spoštljivih medosebnih odnosov med učenci in učenkami ter šolskimi strokovnimi delavkami in delavci.
  • Omogočanje aktivne udeležbe in prostora namenjenega deljenju idej za soustvarjanje skupnosti s strani učencev in učenk, kot tudi s strani strokovnih delavcev in delavk.

OPERATIVNI CILJI

Od začetka do konca šolskega leta 2024/2025 si zadajamo sledeče cilje:

  • omogočiti mesečna intervizijska srečanja za strokovne delavce in delavke, kjer si bodo lahko nudili medsebojno podporo ob zaznanih težavah in v timu evalvirali svoje delo. Intervizijske skupine bosta vodili Sanja Vodopivec in Dženi Rostohar;
  • omogočiti vsaj pet srečanj za razredničarke in razrednike, kjer bomo sistematično načrtovali in iskali ideje za razredne ure ter raziskovali možne rešitve na zaznane razredne težave;
  • spodbuditi aktivno udeležbo učencev in učenk vključenih v šolsko skupnost, na kateri bomo razmišljali in iskali ideje za izboljšanje šolske klime ter si v tekočem šolskem letu izpeljati en projekt, ki bo naslavljal omenjeno tematiko;
  • organizirati povezovalne aktivnosti za učence in učenke (vrstniško učno pomoč, prostovoljstvo, sodelovanje v projektu Mednarodni dan strpnosti, medgeneracijsko povezovanje, šolski ples, večerni kino, pohodništvo od 6. do 9. razreda, razredne projekte ter razredne ure in dneve dejavnosti usmeriti v grajenje ugodne razredne klime in povezovanja);
  • organizirati vsaj dve povezovalni aktivnosti za strokovne delavke in delavce (v smislu “teambuildinga”);
  • ustvariti spletno tržnico dobre prakse, kjer si lahko strokovni delavci in delavke delijo material oz. gradiva, ki so jim v pomoč pri delu;
  • izpeljati delavnico na temo prehoda iz podružnične v matično šolo za učence in učenke, ki obiskujejo 4. razred na podružnični šoli.

Zapisala: Amanda Srpčič, vodja prednostne naloge