![teden_otroka_pika_2014_01 teden_otroka_pika_2014_01](https://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/teden_otroka_vrtec_pika_nogavicka_2014/teden_otroka_pika_2014_01.jpg)
![soncki_februar_2016_18 soncki_februar_2016_18](https://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/soncki_februar_2016/soncki_februar_2016_18.jpg)
![nekaj_za_pesnika_2017_06 nekaj_za_pesnika_2017_06](https://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/nekaj_za_pesnika_2017/nekaj_za_pesnika_2017_06.jpg)
![kulturni_opb_feb_2020_09 kulturni_opb_feb_2020_09](https://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/kulturni_opb_feb_2020/kulturni_opb_feb_2020_09.jpg)
![dan_zmanj_nesrec_okt_2021_03 dan_zmanj_nesrec_okt_2021_03](https://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/dan_zmanj_nesrec_okt_2021/dan_zmanj_nesrec_okt_2021_03.jpg)
![finska_3-d finska_3-d](https://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/plakati_drzave/finska_3-d.jpg)
![IMG_20230321_181414 IMG_20230321_181414](https://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/caj-in-kamisibaj/IMG_20230321_181414.jpg)
![10_sol_ovire_2 10_sol_ovire_2](https://www.os-leskovec.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/solidarnost_zacetek_oktober_2015/10_sol_ovire_2.jpg)
Kot smo že zapisali, je naše delovanje v okviru programa Etika in vrednote organizirano tako, da v določenem obdobju več pozornosti namenimo določeni vrednotni domeni. Seveda to ne pomeni, da izven tega vrednote zanemarimo. Tako smo se do konca aprila v večji meri ukvarjali z vrednotami s področja Znanje in modrost, ki je vključevalo vrednote: resnica, miselna odprtost, razumnost, perspektiva, odgovornost, ljubezen do učenja in znanja in zmernost.
Svoje aktivnosti so učenci predstavljali na oglasnih deskah, strokovne delavce pa smo pozvali, da so zapisali, kaj so z učenci izvajali. Tako se je izkazalo, da so:
– na razrednih urah, znotraj pouka in pri drugih dejavnostih namenili več pogovora na temo znanje, kako do njega, kje se učimo, učenje za poklic, učenje od starejših … Spodbujali so ozaveščenost glede lastnega znanja in modrosti ter prepoznavanje tega pri drugih;
– brali so zgodbice in knjige na to temo in se potem o tem pogovarjali, dramatizirali, ustvarjali;
– ogledali so si film na to temo in se po ogledu pogovorili;
– opisali osebe iz domačega kraja in svetovno znane osebnosti, ki jih je odlikovalo predvsem znanje, naredili plakate;
– v knjižnici je bilo posebej izpostavljeno izbrano gradivo na to temo;
– pridobivali so nova znanja in izkušnje (naredili hotel za žužke, gradili stolp iz časopisnega papirja, reševali problemske naloge);
– naredili videoposnetek – kako se učiti (O učenju);
– naredili razredno raziskavo o šolskem uspehu razreda