Naš najboljši projekt v tem šol. l. je bil razvoj živali – žab.

V bližnji mlaki smo aprila opazili mrest in padla je odločitev. Pripravili smo akvarij in kamne za kopno, ko ga bodo potrebovale. Poiskali smo veliko podatkov o vrstah žab, o njihovem razvoju, prehranjevanju. Z vedrom smo zajeli mrest in ga preselili v razredni akvarij. Dogodivščina se je začela. Enkrat tedensko smo menjali vodo iz mlake z muljem. Ko sta se izvalila prva paglavca smo veseli poslušali pravljico o žabcu Kvakotu. Vmes nam je mrest žal potonil, zato smo ga šli iskat še malo. Tako so se naši paglavci različno hitro razvijali in imeli smo dve vrsti žab. Veselje je bilo ob izrastu zadnjih nog, prvih nog in izginjanju repkov. Takrat smo jim postavili kopno, saj smo izvedeli, da se jim razvijajo tudi pljuča. Ko pa sta nas neko jutro pričakala dva prava žabca na kopnem, je bil za nas praznik navdušenja. Uspelo nam je in popolnoma nam je jasno, zakaj so žabe dvoživke. Vmes smo pri zajetju vode zajeli še štiri pupke močeradov, pri katerih smo občudovali škrge. Vestno smo jih hranili s hrano za ribe. Napočil pa je trenutek, ko smo jih vrnili v njihovo okolje. Žalost, ker so bili njihovi ljubljenčki in hkrati veselje, saj smo jih potem obiskovali še v mlaki.

Toliko veselja, dela, izkušenj, opazovanja, skrbi, odgovornosti in znanja kot so ga s to izkušnjo dobili otroci … je bilo vredno.

Nataša Račič